FANDOM

Io-serien

IO serien tillverkad av Olympos, i syfte att skapa en perfekt assisterande sällskaps android för de med smak och klass. Denna android tillverkas utav det bästa bio materialet för att skapa en biobaserad android i syfte att ge den bästa känslan och upplevelsen med vår android. IO serien har även goda möjligheter uppgraderas  med cybernetics efter kundens smak och krav på vår Android. IO serien är till för den kund som anser att lyx inte ska ha några begränsningar. 

IO serien kommer redan i startpaketet med vår senaste uppdaterade AI och kan både hålla avslappnande sällskaps konversationer och rådgivare vid viktiga finansiella affärer. De grundläggande cybernetics som IO Serien kommer möjliggöra för vår kund att alltid hålla sig uppdaterade på det senaste från finansvärlden och med tillstånd kan IO serien med enkla kommandon sköta affärer som annars skulle störa en perfekt utekväll. Då IO serien är vår mest påkostade enhet som vi producerar finns det inga begränsningar för vila cybernetics som den vidare kan uppgraderas med men vi rekommenderar starkt självförsvars paketet.

Io-serien produktion-0

Våra biobaserade androider är alla tank uppfödda till färdigt stadium och genomgår sedan en intensiv träning medan implantat genomförs för att kontrollera att alla IO androider år perfekta utan defekter. För ett extra pris kan vi även specialanpassa denna träning efter kundens önskemål för att ge IO enheten egenskaper och karaktärsdrag utöver det vanliga. Vi uppmanar då vår kund att vara ute i god tid då det förekommer väntetider baserat på hur hur stora anpassningar måste göras efter önskemålen,

Vi garanterar att alla våra biobaserade androider klarar android testet och att de lyder under android konventionen, vi har inga rapporter om en enda av våra biobaserade androider skulle ha blivit självmedvetna.